Σεμινάριο Υποκριτικής / Αυτοσχεδιασμού

Θέλουμε να μπορούμε να παίζουμε έναν ρόλο, όσο το δυνατόν καλύτερα, πειστικότερα, όπως κάποιος θέλει να παίξει με ένα μουσικό όργανο μια μελωδία, όσο μπορεί καλύτερα.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ : ΕΡΡΙΚΟΣ ΛΙΤΣΗΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ : 20 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΙΩΡΕΣ

INFO: Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΩΡΑ 19.00-20.00

15 μέρες νωρίτερα θα ανακοινωθεί η ακριβής μέρα και ώρα διεξαγωγής του σεμιναρίου.

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΡΙΚΟ ΛΙΤΣΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

«ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΠΟΙΙΑ: ΚΑΤΙ, ΣΑΝ ΜΟΥΣΙΚΗ!»

Όλοι μας θέλουμε να γίνουμε καλοί ηθοποιοί.

Όπως άλλοι θέλουν να γίνουν καλοί μουσικοί.

Θέλουμε να μπορούμε να παίζουμε έναν ρόλο, όσο το δυνατόν καλύτερα, πειστικότερα, όπως κάποιος θέλει να παίξει με ένα μουσικό όργανο μια μελωδία, όσο μπορεί καλύτερα.

Θέλουμε να γίνουμε καλοί ηθοποιοί ώστε να μπορούμε να επικοινωνούμε μέσω του ρόλου μας με κάποιον άλλο ηθοποιό με άλλο ρόλο, όπως δύο μουσικοί με διαφορετικά, ή και όχι, όργανα, παίζουν μαζί μια μελωδία.

Υπάρχουν πολλά μουσικά όργανα, με πολύ διαφορετικούς ήχους, που όμως κατάλληλα ενορχηστρωμένα εκτελούν όλα μαζί μια παρτιτούρα και παράγουν αξιοζήλευτης ομορφιάς αποτέλεσμα. Όταν πολλά διαφορετικά όργανα βρεθούν μαζί και το καθένα παίζει ανεξάρτητα από το άλλο, ότι του κατέβει στο κεφάλι, δημιουργείται αξιοζήλευτης «ομορφιάς»… φασαρία!

Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που, αν και ο κάθε μουσικός παίζει «ότι του κατέβει στο κεφάλι», το τελικό αποτέλεσμα από πολύ αξιόλογο έως εκπληκτικό. Για παράδειγμα στη jazz. Αυτό που λέμε μουσικός αυτοσχεδιασμός. Σ’ αυτή τη περίπτωση, την έλλειψη ενορχήστρωσης και παρτιτούρας, την αντικαθιστά η επικοινωνία μεταξύ των μουσικών. Ο καθένας μιλάει με το όργανο του, τη γλώσσα του, αλλά συγχρόνως ακούει τι παίζει και ο άλλος και συντονίζονται. Δημιουργούν τη σύνθεση, την παρτιτούρα, εκείνη τη στιγμή που παίζουν. Αυτό είναι και το κλειδί του αυτοσχεδιασμού στην ηθοποιία.

Το μουσικό όργανο του ηθοποιού, είναι ο ίδιος του ο εαυτός, ψυχή τε και σώματι, και ο ρόλος του. Η ερμηνεία του, είναι η δική του μελωδία.

Σ αυτά τα σεμινάρια θα μάθουμε να καλλιεργούμε το ρόλο μας. Αυτοσχεδιάζοντας ή με παρτιτούρα, που για τη δική μας περίπτωση θα είναι το θεατρικό έργο ή το σενάριο. Πάνω από όλα για να το ευχαριστηθούμε εμείς. Κι αν θέλουμε θα το δείξουμε στο τέλος και στους φίλους μας. Κι αν είναι -γιατί όχι- τόσο καλό, που μπορούμε να το πουλάμε, ας γίνουμε και επαγγελματίες ηθοποιοί.

ΕΡΡΙΚΟΣ ΛΙΤΣΗΣ

 

ΕΡΡΙΚΟΣ ΛΙΤΣΗΣ

ΗΘΟΠΟΙΟΣ

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ

ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

  1. «ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ» -του Γ. Οικονομίδη

  2. «DELIVERY» του Ν. Παναγιωτόπουλου

  3. «Η ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ» του Γ. Οικονομίδη

  4. «ΤΣΙΟΥ…» του Ν. Παπαδημητράκου

  5. «ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ» της Κ. Ευαγγελάκου

  6. «ΠΑΡΕΕΣ» του Σ. Γκορίτσα

  7. «ΜΙΚΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ» του ΧΡ. Γεωργίου

  8. «ΚΙ ΑΝ ΦΥΓΩ..ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ» της Δ.Μασκλαβάνου

  9. «ΑΘΗΝΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ» του Ν. Παναγιωτόπουλου

  10. «Η ΚΑΝΤΙΝΑ» του ΣΤ. Καπλανίδη

  11. «ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ» του Σ. Τζουμέρκα

κ.α

ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

  1. «ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΔΥΟ» του Ν. Καλλαρά

  2. «ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ» του Δ. Μπαβέλλα

  3. «ΥΣΤΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ» του Κ. Χατζημιχαηλίδη

  4. «Ο ΣΚΥΛΟΣ» του N. LABOT

  5. «Ο ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ» του Γ. Μπουγιούκα

κ.α.

ΘΕΑΤΡΟ

  1. «FESTEN – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΓΙΟΡΤΗ» της Τ. Βίτενμπεργκ

  2. «ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΑ» του Μαρτίν Κριμπ

  3. «Ο ΒΡΟΧΟΠΟΙΟΣ» του Ρ. Νας

  4. «ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ» του Σ. Μπέκετ

  5. «Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΛΟΥΡΣΙΝ» του Ε. Λάμπις

κ.α

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

  1. «ΤΟ ΔΕΚΑ» σκηνοθ. Π. Δημητρακοπούλου

  2. «ΑΜΥΝΑ ΖΩΗΣ» σκηνοθ. Φ. Τσίτος

  3. «ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ» σκην. Τ. Ψαρράς

κ.α