Film Production

Σεμινάρια Τέχνης στην Αθήνα

Film Production Workshop

Οργάνωση, Εκτέλεση, Διεύθυνση Παραγωγής Κινηματογραφικού Έργου

Το Μικρό Πολυτεχνείο σας καλεί να γραφτείτε μέχρι την Τετάρτη 7/02/2018 στο Film Production Workshop. (( Sold Out ))

Διάρκεια Σεμιναρίου: Τετάρτη παρά Τετάρτη για 5 Συναντήσεις, συνολικής διάρκειας 20, ώρα 19:00-20:30 & από 21:15 έως 23:15 την ίδια βραδιά με καλεσμένους σκηνοθέτες.

Ο σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός Κυριάκος Χατζημιχαηλίδης, ιδρυτής της εταιρείας παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών t-shOrt, φιλοξενεί 5 από τους πιο δυναμικούς σκηνοθέτες της νέας κινηματογραφικής ελληνικής σκηνής.

1.Η Ελίνα Ψύκου σπούδασε σκηνοθεσία και κοινωνιολογία και έκανε αίσθηση με τη βραβευμένη μεγάλου μήκους ταινία «Η αιώνια επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά» και ίδρυσε την εταιρεία παραγωγής, «Guanaco». Ισάξια αποδοχή και η πρόσφατη ταινία της «Ο γιός της Σοφίας».

2. Ο Δημήτρης Αθανίτης, έχει μια διαδρομή με βραβευμένες ταινίες με πρώτη στάση το «Αντίο Βερολίνο» (1994), μετά το «Καμιά Συμπάθεια Για Τον Διάβολο» (1997), το «2000+1 Στιγμές» (2001),  τις «Τρεις Μέρες Ευτυχίας» (2012) για να φτάσει στην τελευταία του ταινία, το «Invisible» (2015) που κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο στη Figueira Film Art και άλλα 11 διεθνή Βραβεία ενώ έχει παρουσιαστεί σε πάνω από 35 φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο.

3. Ο Ηλίας Δημητρίου είναι ένας ελληνοκύπριος κινηματογραφιστής που έγινε γνωστός για την πρώτη μεγάλη του ταινία το «Fish n’ Chips»  που ταξίδεψε μαζί της στα Φεστιβάλ του κόσμου και τιμήθηκε με το Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη στα τρίτα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Η τελευταία του ταινία το «Smac» το 2016.

4. Ο Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος είναι Έλληνας σκηνοθέτης, συγγραφέας και ανεξάρτητος παραγωγός, γνωστός για τα ντοκιμαντέρ, τις σειρές του, τις μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες («Ο Ηρακλής, ο Αχελώος και η γιαγιά μου», «Σιωπηλός Μάρτυρας») ενώ παράλληλα είναι καθηγητής στο Τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

5. Η Κατερίνα Ευαγγελάκου ασχολείται με τη σκηνοθεσία αλλά και την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών και ντοκιμαντέρ («Ιαγουάρος», «Θα το μετανιώσεις», «Ώρες κοινής ησυχίας»). Από το 2005, διδάσκει σκηνοθεσία στο τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σχετικοί σύνδεσμοι:

https://www.mikropolytexneio.gr/kyriakos-chatzimichailidis/

http://www.t-short.gr/Tshort/

https://el.wikipedia.org/wiki/Ελίνα_Ψύκου

https://www.youtube.com/watch?v=19gcv57BBy8

http://invisiblethefilm.blogspot.gr/

https://www.culturenow.gr/smac-toy-hlia-dhmhtrioy/

https://en.wikipedia.org/wiki/Dimitris_Koutsiabasakos

http://www.elculture.gr/blog/article/ σιωπηλός-μάρτυρας-κουτσιαμπασάκος/ http://www.clproductions.gr/el/directors/evangelakou

Η Δομή του Workshop: Χτίζοντας την ταινία με νούμερα και διαδικασίες

 Εντός Εργαστηρίου ο καθένας από τους συμμετέχοντες θα έχει στη διάθεση του, πρότυπο σεναρίου για την πρακτική εργασία σε σχέση με την παραγωγή, εκτέλεση, οργάνωση,  διεύθυνση παραγωγής. Η διδασκαλία των απαραίτητων γνώσεων για την κατάρτιση φακέλου παραγωγής, ανίχνευσης πόρων, σχηματισμό προϋπολογισμών αλλά και των ζητημάτων διακίνησης της ταινίας είναι κάποια από τα βασικά θέματα που θα αναπτυχθούν. Ειδικότερα θα αναπτυχθούν ζητήματα της συμπαραγωγής και των σχέσεων που δημιουργούνται σε επίπεδο νομικό, ασφαλιστικό, φορολογικό. Ακόμη συσχετισμοί με τα υπόλοιπα τμήματα της κινηματογραφικής παραγωγής όπως: σκηνοθετικό, φωτογραφίας, σκηνογραφικό, ενδυματολογικό, post production, εργαστήρια εικόνας, ήχου, διακίνησης και πώλησης.

H ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: Συζήτηση και εισαγωγή γύρω από το θέμα Παραγωγή.
Γενικές τοποθετήσεις και βασικές έννοιες.
Ο παραγωγός και η σχέση του με την παραγωγή.
Πόσο ρόλο παίζουν τα χρήματα στην συγκεκριμένη τέχνη?
Πόσο ρόλο παίζει η γνώση των διαδικασιών και η εμπειρία?
Παραγωγή.Εκτέλεση – Οργάνωση – Διεύθυνση παραγωγής.
Ξεκινώντας από τα χαμηλά. Ανάγνωση πρότυπων σεναρίων. Break Down.
Από άλφα προς το ωμέγα της παραγωγής.

ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ: Η αρχή το ήμισυ του παντός! (Το σενάριο οδηγεί προς την επιτυχία.)
Το σωστό Break Down και η εφαρμογή του στον προϋπολογισμό.
Ανιχνεύοντας χρήματα. (Όχι πια σκηνοθέτης παραγωγός.)Χρηματοδοτικά προγράμματα. Φάκελος παραγωγής. Το excel. Χρήση και βασικές γνώσεις διαχείρισης του προγράμματος.
Τοποθέτηση δεδομένων στα πεδία. Κοστολόγηση. Κεφαλαιοποιήσεις. Ποσοστά. Νομικό καθεστώς. Ασφάλεια.

ΜΑΘΗΜΑ ΤΡΙΤΟ: Τα τμήματα της παραγωγής και οι σχέσεις με τον προϋπολογισμό, αναλυτικά.Σκηνοθετικό. Φωτογραφίας. Ήχου. Σκηνογραφικό. Ενδυματολογικό. Μακιγιάζ. Ηθοποιοί. Χώροι. Φαγητό. Τεχνικός εξοπλισμός. Εργαστήρια. Post Production. Μουσική.

ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ: Πνευματικά δικαιώματα. Διακίνηση, κ.ά Η γεύση του τελικού νούμερου. Αποφάσεις. Ελιγμοί. Budget, low budget και real budget.

ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΜΠΤΟ: Η προσωπικότητα του παραγωγού. Τι είναι μια καλή παραγωγή?
Καλός και κακός παραγωγός. Επαφές. Σχέσεις. Το συρτάρι του παραγωγού.

ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΤΟ: Εισιτήρια, βραβεία, έπαινοι. Το όνομα του παραγωγού.
Εντυπώσεις παραγωγικού τύπου. Η ανάγκη οδηγεί τα πράγματα. Ξεπερνώντας τις αντιξοότητες. Ανακεφαλαίωση. Προς ολοταχώς για την πρώτη ή την επόμενη ταινία μου.




ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Εκδηλώνοντας από νωρίς το ενδιαφέρον σας έχετε προτεραιότητα στην κράτηση θέσης. To κάθε ένα από τα εργαστήρια έχει το δικό του κόστος. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος. Απαιτείται έγκαιρη προκράτηση. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.




ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ