H τέχνη της επικοινωνίας με τα παιδιά μας και τους μαθητές μας

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ... ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΓΟΝΕΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ

Το ΜΙΚΡΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ φιλοξενεί συνήθως κάποια σεμινάρια που δεν διοργανώνονται από τον χώρο αλλά φιλοξενούνται σε αυτόν με κριτήριο την ποιότητά τους. Ένα από αυτά και το Εργαστήριο Εκπαίδευσης Αποτελεσματικού Γονέα με συντονίστρια – εισηγήτρια την Όλγα Παΐζη.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: Η σημερινή εποχή οι γονείς και οι δάσκαλοι προσπαθούν να έχουν σχέσεις με τα παιδιά και τους μαθητές τους που να βασίζονται στο σεβασμό και προσπαθούν να αποφύγουν τα λάθη των δικών τους γονιών και δασκάλων που συχνά χρησιμοποιούσαν εξουσία και αυταρχικές μεθόδους. Όμως η έλλειψη εκπαίδευσης στα νεότερα δεδομένα της ψυχολογίας και της παιδαγωγικής, οδηγεί συχνά τους ενήλικες στην επανάληψη των προτύπων που πήραν από το παρελθόν ή σε έλλειψη ορίων προς τα παιδιά και ακολουθεί απογοήτευση και ενοχές.

Το Εργαστήριο Εκπαίδευσης Αποτελεσματικού Γονέα και το Εργαστήριο Εκπαίδευσης Αποτελεσματικού δασκάλου (Τ.Gordon) , δίνει την ευκαιρία στους γονείς και στους δασκάλους να εκπαιδευτούν με βιωματικές μεθόδους έτσι ώστε να καλλιεργήσουν δεξιότητες επικοινωνίας που οδηγούν σε σχέσεις σεβασμού αμφίδρομες: τόσο ο ενήλικας να σέβεται το παιδί και τις ανάγκες του και να το βοηθά να αναπτύξει τις ικανότητές του και την αυτοεκτίμησή του, αλλά και το παιδί να εκπαιδευτεί έτσι ώστε να αναπτύξει τη συναισθηματική του νοημοσύνη και να έχει σεβασμό.

Στο αντίστοιχο εργαστήριο οι γονείς και οι δάσκαλοι (επίσης καθηγητές, νηπιαγωγοί και όσοι εργάζονται με παιδιά π.χ. λογοθεραπευτές) εκπαιδεύονται στην τέχνη της επικοινωνίας έτσι ώστε να δίνουν με σαφήνεια τα μηνύματα που θέλουν και να πετυχαίνουν τη συνεργασία των παιδιών χωρίς ηθικολογίες, κήρυγμα, απειλές που θυμώνουν τα παιδιά και δημιουργούν χάσματα στην επικοινωνία.
Οι δεξιότητες επικοινωνίας στις οποίες εκπαιδεύονται οι ενήλικες είναι οι εξής: ενεργητική ακρόαση, «μηνύματα εγώ», δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.

Το εργαστήριο περιλαμβάνει θεωρητική γνώση και βιωματικές ασκήσεις και θα ολοκληρωθεί σε 30 ώρες, σε 7 συναντήσεις που θα γίνονται μέσα σε Σαββατοκύριακα.

Η πρώτη συνάντηση θα είναι την Κυριακή 17 Μαρτίου 2019 στις 3.30μμ με 8.00μμ. Έγκαιρη τηλεφωνική συμμετοχή είναι απαραίτητη, λόγω περιορισμένου αριθμού συμμετεχόντων (6977390854 Παΐζη Όλγα).
Οι ημερομηνίες των πρώτων συναντήσεων στο εργαστήριο αποτελεσματικού γονέα είναι οι εξής: Τις Κυριακές 14.30 μέχρι 19.00μμ στις: 17 Μαρτίου, 14 Απριλίου, 5 Μαΐου .
Για το εργαστήριο αποτελεσματικού δασκάλου οι ημερομηνίες θα ανακοινωθούν μετά τη τηλεφωνική δήλωση των ενδιαφερομένων.
Το κόστος της κάθε συνάντησης που έχει αυτοτέλεια είναι 30 ευρώ (συνολικό κόστος του εργαστηρίου είναι 210 ευρώ).
Τα εργαστήρια είναι πιστοποιημένα και παρέχεται βεβαίωση συμμετοχής στο τέλος των συναντήσεων. Ομιλήτρια-συντονίστρια θα είναι η κυρία Όλγα Παΐζη, ψυχοπαιδαγωγός (Med), σύμβουλος προσωποκεντρικής προσέγγισης, πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια σεμιναρίων Aποτελεσματικού γονέα και δασκάλου Τ.Gordon.

Για δήλωση συμμετοχής και επιπλέον πληροφορίες: Παΐζη Όλγα τηλ.697.739.0854


 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ της Όλγας Παΐζη

Η Όλγα Παΐζη είναι ψυχοπαιδαγωγός (πτυχίο ΑΠΘ ειδίκευση ψυχολογία-παιδαγωγική) με εξειδίκευση στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές από το πανεπιστήμιο του Nottingham στην Αγγλία (Μaster of education, educational psychology-special needs).
Έχει μετεκπαίδευση στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική (ΙCPS,Αθήνα).
Παρέχει υπηρεσίες ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης, ως ελεύθερη επαγγελματίας, σε παιδιά με χαμηλή αυτοεκτίμηση, με προβλήματα συμπεριφοράς, με δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση και σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Επίσης παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής γονέων.
Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια των σεμιναρίων Gordon «Εκπαίδευση αποτελεσματικού γονέα» και «Εκπαίδευση Αποτελεσματικού δασκάλου», τα οποία διεξάγει τα τελευταία 8 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια των 26 ετών εργασίας της με παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές έχει παρουσιάσει ποικίλες εισηγήσεις συμμετέχοντας σε ημερίδες και σεμινάρια Εξειδίκευσης –Επιμόρφωσης δασκάλων, γονέων και στελεχών ψυχικής υγείας. Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής αναλυτικών προγραμμάτων για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, του παιδαγωγικού ινστιτούτου. Συνεργάστηκε και συνεργάζεται ως επιστημονικός συνεργάτης παρέχοντας εποπτεία σε εργαζομένους και σεμινάρια σε προσωπικό και σε γονείς σε συλλόγους για άτομα με αναπτυξιακές δυσκολίες και σε παιδικούς σταθμούς.
Συνεργάστηκε με το Μητροπολιτικό κολλέγιο για 2 έτη, διδάσκοντας ένα μάθημα σε φοιτητές λογοθεραπείας.