Διαφήμιση και δημιουργικότητα
Τι είναι η διαφήμιση, τι εξυπηρετεί και με ποιο τρόπο; Τι σημαίνει “δουλεύει στο δημιουργικό τμήμα μίας διαφημιστικής”;
Τι σημαίνει concept; Ποια είναι τα μέσα διαφήμισης; Πώς γεννιούνται οι μάρκες; Η ονοματοδοσία και η συσκευασία.
Τι σημαίνει ιδέα και πώς εξυπηρετεί την επικοινωνία; Πώς μπορώ να σκεφτώ μια ιδέα;
Τι σημαίνει καμπάνια; Τι σημαίνει ολιστική επικοινωνία ή 360 ή όπως αλλιώς το ονομάσουμε αύριο; Μία μικρή περιήγηση στα μέσα και πώς εφαρμόζεται μία δημιουργική ιδέα σε αυτά.
Video killed the radio star ή αλλιώς πώς να γράψεις μία πετυχημένη τηλεοπτική διαφήμιση. Ή hero video.
Πώς επηρέασε η τεχνολογία τη διαφήμιση; Πώς άλλαξε ο τρόπος να κάνουμε διαφήμιση με τα νέα μέσα να είναι κάθε μέρα όλο και πιο νέα; Το Storytelling εν μέσω τεχνολογικής επανάστασης.
Μία σύντομη διαδρομή στις digital πλατφόρμες και μερικές βασικές αρχές που τις διέπουν σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μέσα.
Εισηγήτρια: Αλέκα Παπαδία
Πρόγραμμα: Αναμένεται