Διαφήμιση και δημιουργικότητα

Τι είναι η διαφήμιση, τι εξυπηρετεί και με ποιο τρόπο; Τι σημαίνει “δουλεύει στο δημιουργικό τμήμα μίας διαφημιστικής”;

Τι σημαίνει concept; Ποια είναι τα μέσα διαφήμισης; Πώς γεννιούνται οι μάρκες; Η ονοματοδοσία και η συσκευασία.

Τι σημαίνει ιδέα και πώς εξυπηρετεί την επικοινωνία; Πώς μπορώ να σκεφτώ μια ιδέα;

Τι σημαίνει καμπάνια; Τι σημαίνει ολιστική επικοινωνία ή 360 ή όπως αλλιώς το ονομάσουμε αύριο; Μία μικρή περιήγηση στα μέσα και πώς εφαρμόζεται μία δημιουργική ιδέα σε αυτά.

Video killed the radio star ή αλλιώς πώς να γράψεις μία πετυχημένη τηλεοπτική διαφήμιση. Ή hero video.

Πώς επηρέασε η τεχνολογία τη διαφήμιση; Πώς άλλαξε ο τρόπος να κάνουμε διαφήμιση με τα νέα μέσα να είναι κάθε μέρα όλο και πιο νέα; Το Storytelling εν μέσω τεχνολογικής επανάστασης.

Μία σύντομη διαδρομή στις digital πλατφόρμες και μερικές βασικές αρχές που τις διέπουν σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μέσα.

Εισηγήτρια: Αλέκα Παπαδία

Πρόγραμμα: Θα ανακοινωθεί εντός Σεπτεμβρίου 2021




ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Εκδηλώνοντας από νωρίς το ενδιαφέρον σας έχετε προτεραιότητα στην κράτηση θέσης. To κάθε ένα από τα εργαστήρια έχει το δικό του κόστος. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος. Απαιτείται έγκαιρη προκράτηση. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.




ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ