Copy Writing & Δημιουργικότητα στη Διαφήμιση 

Copywriting Workshop

Με άξονα τη σφαιρική γνώση σε σχέση με την επικοινωνία και το ρόλο που παίζει το κείμενο σε αυτή, οι συμμετέχοντες, μέσα από μια σειρά ασκήσεων θα διαμορφώσουν μια πρώτη εικόνα και εμπειρία για το πως είναι να δουλεύεις στο χώρο της επικοινωνίας, σήμερα και θα αποκτήσουν δεξιότητες σε όλες τις μορφές διαφημιστικού κειμένου.

Θεματικές:

  • Τι είναι το copywriting και πως να το κάνεις αποτελεσματικό.
  • Τακτικές για copywriters (δομή, μέθοδοι πειθούς, επίκληση στο συναίσθημα, δυνατές λέξεις κ.λ.π.)
  • Τρόπους για να καταλαβαίνεις το τι θέλει το κοινό σου και ποιος είναι ο ανταγωνισμός που υπάρχει.
  • Πως να γράφεις τίτλους και επικεφαλίδες που θα κάνουν το κοινό σου να θέλει να διαβάσει όλο σου το κείμενο.

Στόχος,  στο σεμινάριο οι συμμετέχοντες να μελετήσουν διαφορετικά είδη και τεχνικές κειμένου και να δοκιμάσουν τις δικές τους δυνατότητες.

Εισηγήτρια: Αλέκα Παπαδία

Πρόγραμμα: κάθε Τετάρτη από 19:00 ως 22:00 από 10 Μαρτίου 2021

Μαθήματα: 6 τρίωρα

Κόστος: 250€ + ΦΠΑ

DESCRIPTION OF WORKSHOP – ο κύριος κορμός του σεμιναρίου

Ή αλλιώς ποιοι είναι οι κανόνες του να σπάμε τους κανόνες.

  • Τι είναι η διαφήμιση, τι εξυπηρετεί και με ποιο τρόπο.
  • Τι σημαίνει concept. Ποια είναι τα μέσα διαφήμισης.
  • Πώς εξυπηρετεί η κειμενογραφία την διαφήμιση. Workshop.
  • Πώς γεννιούνται οι μάρκες. Η ονοματοδοσία και η συσκευασία.
  • Τι είναι η ιδέα. Πώς μπορώ να σκεφτώ ιδέες και να τις εφαρμόσω σε όλα τα μέσα. Workshop.
  • Οι άγραφοι νόμοι του να γράφεις κείμενα.
  • Τι σημαίνει καμπάνια. Τι σημαίνει ολιστική επικοινωνία ή 360 ή όπως αλλιώς το ονομάσουμε αύριο.
  • Video killed the radio star ή αλλιώς πώς να γράψεις μία πετυχημένη τηλεοπτική διαφήμιση. Ή hero video. Workshop.
  • Πώς επηρέασε η τεχνολογία τη διαφήμιση. Πώς άλλαξε ο τρόπος να κάνουμε διαφήμιση με τα νέα μέσα να είναι κάθε μέρα όλο και πιο νέα.
  • Το Storytelling εν μέσω τεχνολογικής επανάστασης. Workshop.
  • Μία σύντομη διαδρομή στις πλατφόρμες και μερικές βασικές αρχές που τις διέπουν σε σχέση με το πώς γράφουμε σε αυτές.Workshop

Συμπληρωματικές Ανάγκες και θεματικές για να συζητηθούν μέσα στο Workshop 

  • Πως κατανοείς τον τρόπο εύρεσης σχετικών λέξεων κλειδιά.
  • Πως να δημιουργήσεις μια βάση δεδομένων με λέξεις κλειδιά, ώστε να τις χρησιμοποιήσεις στα μελλοντικά σου άρθρα.
  • Πως να δημιουργήσεις σωστό περιεχόμενο για τα άρθρα και τα διαφημιστικά σου.
  • Πως να γράψεις ένα εξαιρετικό κείμενο για τις πιο κερδοφόρες αγορές, online και offline.
  • Πως να χρησιμοποιήσεις το Συναισθηματικό Μάρκετινγκ στους τίτλους και τα κείμενα σου.
  • Πως να συντάξεις ένα κείμενο για να προσεγγίσεις τους πελάτες σου.
  • Πως να επιλέξεις target market και γιατί.
  • Οι καλύτερες τακτικές του online marketing.
  • Πως να χρησιμοποιήσεις τις πιο ισχυρές λέξεις κλειδιά.
  • Πως να γράψεις posts στα social media, διαφημίσεις, blogs, marketing emails και πολλά άλλα.
  • Πώς να αποκτήσεις δεξιότητες επικοινωνίας που θα σε κάνουν να ξεχωρίζεις.
  • Πως να πουλήσεις περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες.
  • Πως να κάνεις τους αναγνώστες σου να κάνουν κλικ εκείνη τη στιγμή.
  • Ποια είναι η κατάλληλη ψυχολογία πωλήσεων που χρειάζεσαι για μια κερδοφόρα επιχείρηση.
  • Πως να εξαλείψεις τον φόβο της κενής σελίδας.
  • Ποιες είναι οι μέθοδοι δεοντολογικής πειστικότητας.
  • Πως να γράφεις καλύτερα και αποτελεσματικά για να κρατάς το ενδιαφέρον των αναγνωστών σου.
  • Τα μυστικά για να γράφεις κείμενα χρησιμοποιώντας σωστά το marketing.
  • Πως να αναλύεις τις επιλογές τίτλων που έχεις για να βρεις την πιο αποτελεσματική επιλογή.
  • Πως να καταγράφεις και να οργανώνεις το περιεχόμενο των κειμένων σου.
  • Πως να δημιουργείς viral τίτλους και επικεφαλίδες.
  • Μαθαίνεις hacks για να γράφεις και να αναπτύσσεις το περιεχόμενο σου πιο σωστά.
  • Πως να δημιουργείς ατέλειωτες ιδέες για νέα blogs.
  • Πως να έχεις συνεχή ροή στο blog σου και έμπνευση για νέες ιδέες.

Η Αλέκα Παπαδία είναι ένα στέλεχος με μια σημαντική πορεία 24 ετών στο χώρο της διαφήμισης. Είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία μερικών από τις πιο επιτυχημένες και γνωστές καμπάνιες επικοινωνίας στη χώρα μας και έχει βραβευτεί με περισσότερες από 100 διακρίσεις δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας.




ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Εκδηλώνοντας από νωρίς το ενδιαφέρον σας έχετε προτεραιότητα στην κράτηση θέσης. To κάθε ένα από τα εργαστήρια έχει το δικό του κόστος. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος. Απαιτείται έγκαιρη προκράτηση. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.




ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ