Μέσα από αυτό το σεμινάριο δίνεται η δυνατότητα να πειραματιστούμε με «ό,τι δεν έχουμε ιδέα» αλλά και να παίξουμε με αυτή την αγωνία της λευκής σελίδας, της σκηνής που πρέπει να βγω και δεν ξέρω τι να κάνω, με τις λέξεις που θέλουν να ζωντανέψουν και δεν…
Εισηγητές: Κατερίνα Μπάστα & Θράσος Καμινάκης
Πρόγραμμα: Αναμένεται.
Έναρξη: Αναμένεται
Λίγα λόγια για το Εργαστήριο:
«ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ»: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
Ένα σεμινάριο που αφορά όσους ασχολούνται με την σύλληψη και υλοποίηση μιας ιδέας είτε με τη μορφή γραπτού λόγου (στιχουργική, θέατρο, παραμύθι), είτε με την μορφή εμψύχωσης του λόγου (δραματοποίηση, αφήγηση, υποκριτική, σκηνοθεσία).
ΣΕ ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:
Το σεμινάριο «δεν έχω ιδέα», έχει να κάνει με το πώς μπορεί κάποιος να δοκιμάσει, να παίξει, και να πειραματιστεί σε θέματα γραφής, υποκριτικής και σκηνοθεσίας χωρίς την αγωνία να πρέπει να είναι συγγραφέας, ηθοποιός ή σκηνοθέτης. Προσφέρει ένα πλούσιο ασκησιολόγιο σχετικό με: τη γραφή, την θεατρική δράση και την σκηνοθεσία δίνοντας στον ΚΆΘΕ νέο δημιουργό την δυνατότητα να έχει μία ολοκληρωμένη άποψη γύρω από το θέατρο και τη γραφή. Πρωτίστως όμως δίνει την ελευθερία σε όλους να βιώσουν την εμπειρία ακόμη και σε τομείς που θεωρούμε ότι δεν έχουμε ιδέα!
Πόσες φορές μπορεί να έχει τύχει ένας δημιουργός γραπτού λόγου να αισθάνεται ότι δεν «έχει ιδέα πώς να το διαβάζει γιατί δεν είναι ηθοποιός;» ή «ένας κειμενογράφος να μην έχει ιδέα πως μπορεί να ζωντανέψει η ιδέα του διότι δεν γνωρίζει από σκηνοθεσία;» Μέσα από αυτό το σεμινάριο δίνεται η δυνατότητα να πειραματιστούμε με «ό,τι δεν έχουμε ιδέα» αλλά και να παίξουμε με αυτή την αγωνία της λευκής σελίδας, της σκηνής που πρέπει να βγω και δεν ξέρω τι να κάνω, με τις λέξεις που θέλουν να ζωντανέψουν και δεν…
ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Ο βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι η διεύρυνση του εσωτερικού κόσμου και της έμπνευσης του γράφοντος μέσα από τον πειραματισμό και το παιχνίδι.
Στόχος είναι ακόμη να μειωθούν οι αποστάσεις μεταξύ συγγραφέων, ηθοποιών και σκηνοθετών και για λίγο να μπει ο ένας στο χωράφια του άλλου με κύριο σκοπό όχι να «γίνω κάτι άλλο» αλλά να «παίξω και με κάτι άλλο» από αυτό που ίσως συνηθίζω να κάνω. Για παράδειγμα αν γράφω πως θα ήταν να βιώσω εμπειρίες εκτός καρέκλας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:
Κατ’ αρχήν παρ’ όλο που το σεμινάριο έχει έναν χαρακτήρα παιχνιδιάρικο είναι δομημένο, με πλούσιο ασκησιολόγιο. Περιλαμβάνει: θεατρικά παιχνίδια, μουσικο-κινητική, αυτοσχεδιασμό, αυτοματική γραφή, παραλλαγμένα παραδοσιακά παιχνίδια, τεχνικές σκηνοθεσίας και δραματοποίηση.